you make me feel i'm dirt

ever fallen in love with someone you shouldn't have fallen in love with?

Jag är så jävla arg, på stora saker och mindre saker och pyttesmå saker men det spelar fan ingen roll för det värsta vill aldrig försvinna och jag vet att det inte kommer att göra det heller. Jag kan inte glömma, jag kan inte komma över det. Herregud, hela 4 år har gått? Jag var bara en liten 15åring och trodde jag var kär. Jag undrar om jag ens var det, för jag menar, vad fan var det jag var kär i? Inget speciellt. Inte överhuvudtaget. Fast jag tyckte ju uppenbarligen det.
 Men; har varit frisk i ett helt år nu och det gör mig så glad så jag skulle kunna leva på det i flera veckor och jag vill aldrig att det ska komma tillbaka och gör det det så vill jag nog inte vara med mer. Man ska ju inte hoppas, för allt visar sig ändå bli helt jävla skitigt i slutändan och jag vet att det alltid slutar på samma sätt

Kommentarer
Postat av: O

det kommer gå över tillslut jag lovar! jag kunde glömma, du kommer också kunna göra det en gång!

vill att du ska vara här och äta tacos ikväll. och åka till engan och bli full på hans inflyttningsfest och åka till leijonbaren lite för sent och sen gå till marie laveau! jag älskar den här kvällen men det är ändå aldrig riktigt lika roligt utan dig!

du e bäst plutten

2009-04-25 @ 17:11:37
Postat av: lillot

du ska ingenstans! luv u

2009-04-26 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0