wake me up when the bluebells are ringing

way out west var ett himla bra avslut på sommaren. (som uppenbarligen är helt jävla slut nu, det är ju typ höst på riktigt)
echo and the bunnymen var så himla himla bra & patrick wolf ja såklart & vampire weekend, antony and the johnsons  & lily allen. men är fortfarande lite sur för att jag inte kunde se varken andrew bird eller final fantasy. 
idag var jag tillbaka på jobbet, sitter här och luktar jättemycket bröd nu. jag kommer inte klara hösten. visst det luktar gott med pepparkakor och det är väl sköj att göra marsipangrisar, men jag kommer inte orka att stiga upp klockan fyra när det är minusgrader och KOLSVART utomhus.
det enda jag tänker på nu är att spara pengar, och att åka till berlin efter nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0