got a heart, got a sweet, sweet heart for you

Det har blivit så himla himla kallt nu och mitt fönster är inte helt tätat eller nåt för det drar något otroligt och är iskallt i mitt rum, trots att jag har elementet på max. Inte så trevligt. Sitter med täcket runt mig och dricker te nu, vill aldrig lämna täcket.
 Idag har jag och jennifer varit på buzzstop 28 och bokat tider för tatueringar. Den 13:e februari smäller det för oss båda! Längtar. När vi ändå var i gamlestan passade jag på att äta den dör hamburgaren jag velat äta så länge, på old corner, dom är hejare på vegansk mat.

Kom att tänka på den här låten idag. Så fin, känns som jag går i ettan igen. Åh puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0