GOTT NYTT ÅR, nu glömmer vi det här året va

Jahaja, vilken rolig nyårsafton det blir för mig! Den skulle ju blivit hur bra som helst. Skulle ta tåget imorse 08.02 till Stockholm. Jag skulle äta tapas hos Olivia & Mattias mfl. och sedan skulle jag eventuellt möta upp syrran och hennes crew. MEN NÄHÄ! Har inte fått en blund i natt, på grund av min jävla skalle! Jag hatar att jag gnäller så men jag har fan aldrig haft någon liknande smärta. Fick åka till akuten, och få smärtstillande, som, TROT ELLER EJ, hjälpte någorlunda bra. Men tåget till storstan gick ju för flera timmar sedan. Så jag köpte några tidningar + korsord och laddar ner New Moon. 
 Just nu sitter jag och lyssnar på White Stripes, sjukt längesen! Så jäkla nice. Ska lyssna på The Ark sedan tänkte jag också, det lovade jag mig när jag var på Jazzhuset för nån vecka sedan, när dom spelade Hey Modern Days. SÅ JÄVLA BRA VA!

Nästa år, 2010, ska bli året med stort Å. YEH GOTT nytt dårå! Hoppas alla har en bättre kväll än jag..

Kommentarer
Postat av: melisa

men fina du<3 :(

2009-12-31 @ 16:48:36
URL: http://melisak.blogg.se/
Postat av: jrnfiis

sjuka sjuka em! du är ju alltid sjuk nästaan! åååh så himla treåkigt :(

2010-01-04 @ 11:05:02
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0