hang on to yourself

Jag har huvudvärk som inte är av denna värld. Jag har så ont så jag dör. Kunde inte sova i natt för varje gång jag vände på mig och la huvudet på ett annat sätt på kudden, var det som knivar som högg i skallen. Det känns inte särskilt bra att ha kronisk huvudvärk i en vecka. Så därför ringde jag till vårdcentralen, men nähä jag fick inte komma och träffa en läkare, utan dom tyckte att jag skulle prova treo. Haha, vilket skämt. TREO. Dom hade antagligen fullbokat och prioriterade inte mitt huvve. Älskar sjukvården!

Börjar för övrigt fundera på om jag är en ganska oseriös människa. När folk sitter och snackar politik orkar jag aldrig vara med och diskutera, har knappt lust att lyssna, men när film kommer på tal lyser jag upp och kan inte sluta babbla. Eller så är det bara så att jag tycker mer om film än om politik. Och ja, så vet jag ju att fallet är.



LÄNGTAR!  Men nu ska jag titta på Coffe and Cigarettes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0