the fear

Jag är så jävla sjuk. Hade feber i tre dagar, och har alltså typ bara legat i sängen eller soffan sedan i fredags (undantaget var i lördags då jag jobbade 3,5 timmar, dog nästan lite). Ett tag trodde jag nästan att det var svinis men nä nu mår jag bättre.
 Sökte just ett jobb och sitter nu och tittar på lägenheter på blocket. Åh jag vill ju flytta! Funderar på om man kanske ska hoppa på någon kurs eller så till våren, plugga lite. Jag tänker nog alldeles för mycket på framtiden, vad jag ska göra och bla bla. Men åh jag tycker verkligen inte att detta är roligt, bo hemma & jobba tre dagar i veckan på ett litet bageri. Ahhh.

Sen kan jag ju inte påstå att jag inte funderat på att ladda ner Where the wild things are.. Men nä, jag vet inte, det känns fel. Är det fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0