this is the strangest life I've ever known

Är arg och sur och ledsen och har ingen lust att leva det här livet längre. Jag har ju ingen aning om någonting längre och ingenting är roligt, allting är bara samma sak hela tiden eller så är det ingenting alls.
Vad gör man? När börjar allt det där roliga? Vill att nåt ska hända, för det här är så jävla tråkigt
 Blev kanske lite glad nu när jag tänker på att världens bästa kömpes sitter på tåget ner hit nu & jag fick ett fint kort av henne på posten idag. Ett muminkort, hon vet att jag älskar mumin mest av allt. Lite bättre känns det också kanske nu för jag sitter här och äter muminpepparkakor som jag precis bakat. Mm, tänk vad glad jag hade blivit om självaste mumin hade suttit här bredvid mig. Tänk.

Jag ska önska mig mumin i julklapp. Helst hela mumindalen!


Kommentarer
Postat av: Eric Dödens

SV_ Ingen aning. Allt jag vet är att du ska fira den MED MIG!! MUAHAHA!

2009-12-14 @ 23:54:24
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0