2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog studenten, besökte hultsfred etc etc
Vilka länder besökte du?
Spanien
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
javisst.
De stunder från år 2008 kommer du alltid att minnas?
bob hund på popaganda, de fina stunderna ute på vägen i emmaboda, turnén med ensemblen, barcelona.
Vad var din största framgång 2008?
vettefan
Största misstaget?
att jag trodde att jag visste men det slutade med att jag hade fel.
Var spenderade du mest pengar?
ticnet typ, SJ
Gjorde någonting dig riktigt glad?
festivalerna, nya vänner, musik och studenten.
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
att jag missade hundra band på roskilde..
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
rest your head - the good life, imitosis - andrew bird, kids - MGMT, blue motorbike - moto boy (eller ja, typ allt med moto boy)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
gladare!
Vad önskar du att du gjort mer?
rest utomlands
Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderat alla mina pengar på en sekund
Något du önskade dig och fick?
se bob hund live.
Något du önskade dig men inte fick?
en hel del 
Vem saknade du?
es3b



olle & jag, nyårsafton.


nu är 2008 slut och det var hur fint som helst. jag hoppas att 09 blir ännu finare. det börjar nog bra, sthlmresor och antony & the johnsons, bob hund i maj, förhoppningsvis berlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0