ELLING



igår kom jag att tänka på filmerna om Elling. så himlans bra och jag hade totalt glömt bort dom. jag funderar på att bli "den mystiske E", skriva små dikter och lägga i förpackningar i mataffärer. jag menar, hade jag köpt nånting och hittar en liten dikt i skulle jag bli hur lycklig som helst. jag ska nog börja gå på diktmöten också. precis som elling.

igår var jag hos lillot och vi lagade massa gott käk och lyssnade till hennes droppande vattenrör. sedan satt jag uppe alldeles för länge på internet och idag ska jag jobba. börjar klockan 12 och jag antar att jag kommer sälja typ tusen semlor idag också. 
 puz

Kommentarer
Postat av: Malinziskasi

Klart jag kan berätta slutet om du vill veta det. Du gissar helt rätt!

2009-01-21 @ 21:47:39
URL: http://mistcoloured.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0