i am the walrus

2009 kommer vara THE YEAR. jag kan räkna upp tusen bra saker som ska hända. just nu hänger jag på imdb.com och där finns massa gött.

- kenny starfighter premiär i mars. galaxhjälten som fixar allt.
- tim burton gör långfilm av frankenweenie. december.
- S. Darko. ja alltså en uppföljare till donnie darko är väl inte det man drömt om, men måste ju ses.
och typ hundra filmer till men jag orkar inte säga.
jag längtar också till 2010 när tim burtons alice i underlandet kommer. sa jag att jag gillar tim burton?
fan jag vill bara ligga hemma hela dagarna och ladda ner filmer och glo. vilket liv va.

förresten så är jag helt isnöad på beatles just nu. seriöst det enda jag lyssnar på. jag har fan insett att beatles var och kommer alltid vara det främsta bandet i historien. herregud vilket band. att jag inte förstått detta tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0