LOG BOMB

varför ska jag alltid vara så seg. nu har ju biljetterna till roy anderssons kortfilmer tagit slut, båda visningarna. SÅKLART.
nu sitter jag och lyssnar på Bob Log III och tycker att 2009 har varit riktigt najs hittills. jag hoppas det fortsätter så, och bara blir bättre. helgen var fin och så och imorgon ska jag och lillot ha twin peaks-maraton. fast bara om jag blir klar med mitt ekonomiarbete som ska lämnas in imorgon. varför sätter jag inte igång och jobbar då. säg, nej det vet jag inte.
jag håller förresten på att ta ut mina jävla dreads, it suckzzzzz. jag har väl fått ut alla om sisådär ett år.


tufffffff.

Kommentarer
Postat av: lillot fan

peppar på peaks! göttan.

2009-01-25 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0