strange days have tracked us down

under den senaste tiden har jag typ bara lyssnat på kinks, doors, beatles och abba. vad hände med mig och ny musik? jag lyssnar på samma album om och om igen, utan att tröttna. fast varför skulle man tröttna, dom bästa banden genom tiderna tröttnar man ju inte bara på sådär. men nu för tiden har jag svårt att lyssna på ny musik. jag är typ rädd att  allt ska låta för mycket som nåt annat, att det ska kännas tillgjort osv. jag laddade ner andrew birds nya album häromdagen och jag har bara lyssnat igenom det en gång, utan att riktigt lyssna. och jag älskar ju andrew bird. könstet. men något som är riktigt fint är att my lovely love patrick wolf släpper nytt i vår! ser verkligen fram emot det.
 nu håller jag på att ladda ner andra säsongen av twin peaks för jag har ju inte sett den. 7,1 % har gått och den har laddat i cirka 4 timmar, kommer ju ta hundra år. 


ännu mer småsaker.

idag och igår har jag jobbat. jag har sålt typ tretusen semlor och ändå är det EN MÅNAD kvar till fettisdagen. sick. men vad gör man inte för pengar..



Kommentarer
Postat av: lillot

men kom hit med twin peaks då! fan. vi skulle ju ha twin peaks-maraton. men sen sket det ju sig eftersom min syrra aldrig kan göra nåt man ber henne om ehehehehe. men ja. fan. vore gött! jag har popcorn och kanelbullar!

2009-01-15 @ 00:03:23
Postat av: empo

ja jag har ju tänkt det! haha men den laddar så jävla segt.. men när det är klart ska jag ta med både ettan och tvåan, brudaaa!

2009-01-15 @ 08:51:33
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/
Postat av: lillot

fan va gött! jag peppar!

2009-01-15 @ 12:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0