you're my main man

jag sitter och tittar på Born to boogie och dreglar över marc bolan. 
jag vet att jag tjatar om allt som är så jävla bra, men jag måste fan få avreagera mig. children of the revolution med t.rex, ringo starr och elton john är ett mästerverk, något av det finaste som gjorts. marc bolan sitter och sjunger i flygeln som elton spelar på och allt är bara helt jävla underbart.
om det är någon som läser detta (känns som att jag bara skriver för mig själv, inget att läsa för andra kanske) så måste den personen titta på born to boogie. SICK MAAAAN.

ja nu ska jag dö.
PUSSHEJ


http://www.youtube.com/watch?v=8xJ_agcMy5c


Kommentarer
Postat av: lillot

det är grymt alltså!

2009-01-23 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0