MY SHIT IS PERFECT

senaste boken du läste: "den gamle & havet" av ernest hemingway. fint.
senaste meddelandet du fick: ett långt från lillan, orkar inte skriva
senaste meddelandet du skrev: har inte skickat på en vecka för min cpmobil är sönder OK
senaste gången du fick sms: två timmar eller något.
senaste låt du laddade ner: låt vet jag la inte, men album: my shit is perfect - bob log III håller på nu
senaste film du ladde ner: x-men origins: wolverine yeahhh
senaste grej du laddade ner som inte var en låt eller film: inget
senaste saken du googlade: my shit is perfect. haha.
senaste idrottsaktivitet du utförde: haha ok ridning förra veckan typ?
senaste räkning du betalade: på en cdskiva från cdon
senaste brev du skickade: hmm vet ej
senaste skiva du köpte: patrick wolf - the bachelor fast den har inte kommit på posten än blö
senaste skiva du lyssnade på: the bachelor. hela tin.
senaste pryl du köpte: ett bröd på jobbet.
senaste flygresa: barcelona förra åre
senaste bussresa: från kungsbacka i måndags tror jag
senaste tunnelbaneresa: sttockholm för nån månad sen
senaste taxiresa: nån gång på natten när tåget inte gick minns inte när
senaste båtresa: från landstället till stenungsund förra sommarn
senaste cykeltur: från jobbet i förmiddags
senaste parkhäng: haha. jag och olle i fredags, klockan tio på morgonen fulla på champagne
senaste maträtt du lagade: mackor.
senaste bröd du bakade: hmm frallor för några veckor sedan
senaste frukt du åt: äpple på jobbet imorse
senaste grej som batterierna tog slut i: datorn
senaste grej som batterierna inte tog slut i men som du tog ut dem ur ändå: hahaha sjuk.

det var ju för jävla skoj!

Kommentarer
Postat av: victor

bob är min idol,

http://www.youtube.com/watch?v=dxVGbwClvQY

2009-06-14 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0