don't play cards with satan

jag vaknade vid ett inatt och trodde att domedagen var här. varningsradion började tjuta och jag flög upp för att stänga alla fönstren och förbereda mig på att dö. men mamma lugnade mig och sa att "men emma lyssna på vad dom säger, det är inte här, utan bara en liten gasläcka i stenungsund". men då vet vi iallafall hur jag kommer reagera om det verkligen händer.
 sen hade jag jättesvårt att somna om. jag menar, jag var ju med om en nära döden-upplevelse, sånt tar tid att smälta. men när jag somnat om drömde jag om naturkatastrofer. om en stor storm, och plötsligt blåste en liten farbror med en take away-kaffe i handen in genom mitt fönster, och sedan tillbaka ut igen. mycket på en gång där, tror det var något om en jordbävning också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0