TRABANT I LOVE YOOOOOOU

När jag var liten och vi var i Ungern ibland, blev jag hejdlöst kär i bilen Trabant. Jag bestämde mig tidigt (måste ha varit i fyra, fem-årsåldern) att jag skulle ha en ljusblå Trabant. Mm, så himla fina är dom. När jag var i Berlin nu, såg jag en. Jag blev himla glad. Den var så liten, LJUSBLÅ och bara helt underbar.
 Jag har till och med en liten miniatyr-Trabant från Ungern. En ljusblå då såklart. Den kan köra alldeles av sig självt och man kan öppna de små dörrarna. Gud, jag älskar den.
Jag undrar bara hur svårt (lätt?) det kommer vara att få tag på en. På något sätt får jag lösa det. Och det får kosta vad det kostar, för jag måste bara ha en ljusblå Trabant! Det kommer nog vara enda anledningen till att ta körkort; så jag kan köra omkring i min fina lilla Trabant.


Oj, det var inte meningen att skriva världens längsta inlägg om Trabanter, MEN SE, SÅ FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0