i am a baby in my universe, i'll live forever

hösten är här for real nu. vi började baka pepparkakor på jobbet i tisdags och jag håller på att frysa röven av mig när jag cyklar till jobbet på morgnarna. det är iförsig mysig höst nu, det är väl mer när det närmar sig november man inte riktigt pallar.

för övrigt har jag ingen lust att vara i göteborg nu överhuvudtaget. hade gjort allt för att vara i stockholm nu för det här är så jävla tråkigt. eller malmö. eller hos malin i norge. eller berlin typ helst av allt, fan jävla jobb va.
åker iallafall till stockholm nästa helg (kom på att jag faktiskt missar håkan på liseberg, det är ju faktiskt tradition..) men varför göra sånt man tidigare gjort varenda år, när man inte gör det ihop med alla dom man vill?
inte en jävel bor ju kvar här nu. typ.

jag har bestämt mig för att jag iallafall vill vinna 55 stycken väldigt fina rosetter (hehe, aint gonna happen men vafan!), det kan man göra här: http://moa-fatamorgana.blogspot.com






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0