KAFFE

jag har blivit sådär jättejätteberoende av kaffe.
jag har ju varit beroende ett bra tag nu, men har ändå klarat av att vänta några timmar med att dricka på morgonen.
liksom, på jobbet har jag kunnat vänta tills vi ska fika, dvs efter cirka tre timmar. nu pallar jag inte ens en timme. idag höll jag dock ut till 6.30, haha.
sjukt jobbigt. det känns som huvudet ska ramla av kroppen och att jag ska somna i vilken sekund som helst. ögonen går liksom inte att hålla öppna och huvudet bara bankar.
vilken jävla drog. men det är ju så gott, så det är ju värt det.
 människokroppen är så himla konstig. min kropp bara bråkar med mig hela tiden. haha, liksom, 19 år och två fingrar som är typ förstörda, knäna är totalt urflippade, överansträngda handleder & benhinnorna mår inte jättebra. & justja, mitt ben krampar skitläskigt ibland efter att jag bröt det en gång (haha linnea vet hur läskigt det ser ut). undrar hur man mår om sisådär 50 år.

ÄLSKAR KROPPEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mallory

haha ja läski läski benet

2009-09-01 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0