a change is gonna come

Imorgon fyller jag systemet! Inte tonåring längre. Det firar vi med att flytta hemifrån, hehe (tre veckor kvaaaar). Fick hem adressändringspapper idag, och kontraktet från familjebostäder igår. Nu känner man att det är på riktigt. Fan Sanna snart blir vi sambos!!!!!!
Det enda som oroar mig är ju jobbet. Att åka över en timme känns ju sådär pepp. Att behöva sova hos mamma när jag ska jobba känns VÄLDIGT opepp. Fan. Men ja, det får fungera, det måste ju det liksom. Sen kan man ju hoppas att jag kommer få något trevligt litet jobb i stan i framtiden! Men det ser inte så ljust ut. Jag har ALDRIG varit på arbetsintervju. Jag kommer ju stå där som ett jävla fån, när jag väl blir kallad till en (vilket typ ändå aldrig kommer ske). Kanske ska börja plugga ändå? Matte C ska jag läsa i höst tänkte jag i alla fall. FYFAN MATTE, VILL INTE. Jag klarade knappt B kursen? Hur fan ska jag klara C? Måste. Och sen kommer D... Och E. Dör.

Ska fira sista kvällen som tonåring genom att äta bakpotatis, pussa på mina älsklingsvovvar och kanske titta på Fantasic Mr. Fox!

Kommentarer
Postat av: paj

S to the N to the A to the R to the T

<3

2010-04-09 @ 02:08:42
URL: http://partajanen.blogg.se/
Postat av: jean

men vafan ska du bli hjärnkirurg eller vafäään ska du mä så möe matte te?!

PUSS snart är vi grannar TJOHOOOOOOOOOOOOOOOO

2010-04-13 @ 01:23:05
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: jag.

Asså nä jag vill bli apotekare typ! Alltså farmaceut som jobbar på apotek, fett.

fast det hade varit gött å gojsa runt i folks hjärnor, om jag bara vågade!!!

2010-04-14 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0