fantastic mr. fox

Vad skönt det känns, har sökt lite kurser nu inför hösten. Vettefan om jag kommer vilja läsa dem, men vissa verkade väldigt intressanta. Jag är verkligen så pepp på att börja plugga nu. Om jag känner mig själv rätt så lär jag ge upp sjukt lätt när jag väl börjat, för så fort något blir jobbigt så struntar jag i det. Men jag ska fan sluta med det nu, jag kommer ju inte komma någonvart på att göra så.

Idag har mamma och Juno varit på Blå Stjärna hela dagen och jag och Polly har legat här hemma och varit oroliga. Men! Goda nyheter. Det var inte det ryggproblem vi befarade, utan något konstigt diskproblem i samband med hennes första löpning osv osv. Vilket betyder att hon kommer bli frisk. Jag kan inte förklara hur glad jag är. Jag var nästan orolig förut att mamma skulle komma hem utan Juno, men den här gången hade vi tur. Ååååh pussen juno ska alltid finnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0