oh darling

jag kan inte förklara hur ledsen jag är och jag orkar egentligen inte tänka på vad som kan hända, men ändå så kommer tankarna krypande hela tiden. det är ju inte så konstigt när man blir påmind av hur söt Juno är hela tiden, och när man blir påmind om vad det är man kommer sakna. 9 månader, och that's it liksom? jag orkar inte. men jag vet ju inte än. hon kanske klarar sig. dumma dumma ryggen. på ett sätt vill jag bara få veta NU. men samtidigt så vågar jag inte, för då vet jag ju att det är dags. jag har varit där alldeles för många gånger, och jag minns varenda en så väl. att mamma kommer hem med bara ett koppel och tårar i ögonen, att mamma ringer när jag är i skolan och jag bara springer från mina kompisar och storlipar. 
 det får inte hända, det får verkligen inte det. inte juno.


Kommentarer
Postat av: oskar

svar: nej det tror jag inte

2010-04-05 @ 21:49:22
URL: http://jesusarvtagare.blogg.se/
Postat av: lillot

men baby varför har du inte sagt nåt?? :C:C

2010-04-06 @ 00:11:59
Postat av: lillot

men baby varför har du inte sagt nåt? :C:C fan sån jävla otur! håller tummarna

2010-04-06 @ 14:24:09
Postat av: jean

ska hon opereras? vet ni det eller kanske inte... fan vad man bara hatar avelstraditioner alltså. INTE SJYSST!

2010-04-06 @ 21:56:37
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: O

hon kommer bli bra för det måste hon!! puss!

2010-04-06 @ 22:02:20
Postat av: em

mmm :(

alltså hon är bara 9 månader, så det går inte att operera nu eftersom hon inte är färdigvuxen osv osv. så det återstår ju bara att hoppas ungefär. och träna ryggen kan man göra. mmm lilla juno puss. hon hälsar puss till alla hihi

2010-04-07 @ 16:06:38
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0