beat heart.

jag har en mycket fin vän, som jag kommit väldigt nära under konstiga omständigheter. vi har känt varandra länge, men det var ett uppbrott mellan två personer som fick oss att komma varandra så nära. han känns som en bror för mig, jag tror nog att jag kan berätta vad som helst för honom. till och med mer än vad jag kan berätta för olivia, linnea eller mina systrar. det är jättekonstigt, men jag litar så på honom och han lyssnar så bra och han är så lätt att prata med. han är världens roligaste och jag har så himla roligt ihop med honom också. jag är så glad över att ha honom.

jag mår bra i alla fall. allt känns jättegött. imorgon jobbar jag sista dagen på bageriet!!!!! det känns helt sjukt. tänk, jag kommer aldrig mer rulla deras chokladbollar (synd, för jag brukar äta upp hälften av smeten) eller rulltårtor, doppa deras dammsugare i choklad eller göra rent deras jäkla diskmaskin. jag är snart fri!
och främst; JAG HAR SOVMORGON RESTEN AV LIVET (typ). det är helt fantastiskt, jag ska fira riktigt ordentligt genom att sova riktigt länge på fredag, mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0