vi ger oss aldrig, vi vinner alltid.

woooh. pepp-veckan är här!
ikväll är det mest pepp i världen typ, alla som läser detta måste titta på rapport klockan 19.30. woho!
kvällen kommer fortsätta med pepp men det kan jag inte berätta något om (hemlizzzz). imorgon ska jag gå modell för prickig katt i coola kläder och syrran och nils kommer ner hit. onsdag ännu mer hemlig-pepp! sedan ska jag tyvärr sitta och vakta way out west två nätter i rad, mindre kul. men jag får ju en biljett och kommer se feeeta band i helgen. det känns som jag är lite full typ för jag är glad och pigg fast jag knappt fick en blund i natt. vi spelade yatzy igår och det gick inte så himla bra för mig. sanna fick 145 poäng mer än mig, hahah. hon får nog ge mig en lektion i det där med att kasta tärning. 
 
gud vilket konstigt inlägg. men jaja. pepp.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0