as a child I knew, that the stars could only get brighter, and we could get closer, get closer, leaving this darkness behind

Alltså vad fan. Det är inte roligt längre, det här. Jag orkar inte försöka mer. Det är som att man inte existerar längre, som att man inte behövs numera. Det enda man får är skit, eller så får man ingenting alls. Det får mig att känna mig totalt useless, jag känner mig så otroligt kass. Jag vet inte vad jag ska göra. Borde kanske typ stå framför och vinka och hoppa och skrika i hopp om att bli sedd? Fast det hade nog inte heller fungerat.
 Just nu känner jag inte att någonting är värt över huvudtaget. Allting har förändrats, men verkligen inte förbättrats. Inte för mig. Jag hade lätt kunnat lägga mig under täcket och sova i närmre två år. Det hade varit så skönt att slippa det här, och att sedan komma tillbaka till något helt annat. Då skulle saker ha förändrats igen, men denna gång till det bättre. För mig.

Just nu vill jag inget annat än att vara i Malmö och äta sjukt mycket god mat och bullar och tårtor och kakor och krama på min underbara syster tills hon nästan går sönder. Fan vad jag vill vara med henne nu.

Är det inte min tur snart? Fast så tänker väl alla. Men jag är fan värd något bra nu. (Det behöver inte nödvändigtvis vara något helt fantastiskt bra, utan det räcker men något helt okej-bra.)


Kommentarer
Postat av: melisa

<3<3<3<3<3<3

2010-02-15 @ 23:53:13
Postat av: lillot

pussen

2010-02-16 @ 20:57:56
Postat av: sanna

vill träffa dig så mycket mer än vad jag gör! du är fin, fino. puss

2010-02-21 @ 23:58:40
URL: http://rockclassics.blogg.se/
Postat av: em

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS på er finisar

2010-02-23 @ 08:48:46
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/
Postat av: oskar

mjau

2010-02-25 @ 01:22:43
URL: http://jesusarvtagare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0