heroes & villains

Alltså, ibland känns det bara mycket värre än vad det egentligen är. Man är trött, blir ledsen för någonting, och sedan är allting dåligt. Igår var det så. Så det känns bättre idag. Det finns en lägenhet på gång, och om vi får den, jag och paajanen, vill jag ha den. Tror jag! Jag är ju desperat efter en förändring, och detta kanske är just det jag väntar på.. Har spenderat hela helgen surfandes på olika jobbsidor, och på onsdag bär det av ut i staden och lämna CV. Något måste det väl finnas!!!!
Förresten så har jag fått ett till jobb. Fast det ligger i Åsa också, haha. Men det är något litet i alla fall, som så småningom kanske kan bli något större. Ska börja imorgon, och känner mig faktiskt ganska pepp. Även fast det inte är min typ av grej egentligen (eller min typ av kläder), så är det en erfarenhet och jag kommer till och med ha bättre timlön än vad jag har på bageriet, haha.

JAJA! Jag mår bra i alla fall, och är nog inte så deppig som det kan se ut ändå. För om man lyssnar på beach boys (fast på vinyl då) hela dagen så känns allt skitbra!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

åh jag tänker typ inte på något annat nu för tiden

2010-02-28 @ 22:02:00
URL: http://partajanen.blogg.se/
Postat av: emma

dela ut tusen cvn. minst. hoppas hoppas hoppas. puss!

2010-03-02 @ 02:49:48
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0