dead dog's eyeball

Jag har just suttit på Anticimex's hemsida och tittat på bilder av olika skadedjur. Usch. Jag och mamma och juno (främst Juno, som brukar äta upp dem) har hittat flera små små skalbaggar här hemma. Det känns sjukt äckligt ja. Jag tror att det antingen är en MJÖLBAGGE eller en PLATTBAGGE. Den har sex ben och vingar i alla fall.
Jag hoppas att den inte försöker ta sig in i våra mjölburkar och sånt, fy så äckligt. 
 
 Imorgon ska jag förhoppningsvis se vildingarna. Äntligen. Jag har väntat hela mitt liv.
Förresten! Om man har bra musiksmak, vilket typ dom flesta som läser min blogg har, borde man lyssna på denna skivan. Ossi tipsade om den för ett halvt år sedan typ och jag har sedan dess lyssnat som en galning (tack tack tack igen oskar). Kathy McCarty gör Daniel Johnston-covers. FINT, cmon lyssna!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0