dör

OOOOOOK. jag skulle öppna spotify förut men nähä det gick inte. datorn ba "spotify finns inte på din dator" jag ba hell yeah att det gör.
så då installerade jag det igen men det går fortfarande inte att öppna, och det är då norton antivirus-grejen säger "NORTON HAR PRECIS BLOCKERAT TROJAN HORSE". aaaaaaaaaaah blev asrädd. för det var en jävla trojan som förstörde vår förra dator. så varje gång jag försöker logga in på spottan så kommer norton upp och säger sådär? så jag kan plötsligt inte ha spotify för då kommer jag få en trojan som kommer förstöra min dator ååååååh jag dör.
jag orkar inte, vad ska jag göra

snälla kan inte nån hjälpa mig!!!!!??
(haha försökte få lite hjälp från tom i berlin förut men han fatta inte heller, lite jobbigt när man är så långt bort kanske hehe)


Kommentarer
Postat av: Olivia

http://www.spotify.com/blog/



pussssss

2010-01-28 @ 20:58:17
Postat av: em

JA! jag fick reda på det. fatta vad skönt. jag trodede det var ute med min dator.. PUSS!

2010-01-28 @ 21:47:33
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0