I don't wanna be doin' time for bein' young




Jag älskar ju Cry Baby, av hela mitt hjärrrta. När jag var typ 11 tittade jag och plastsyrrorna på den varje dag. Sen när jag var typ 15 tittade jag och Lillan på den varje dag. En gång om dagen skulle det vara!
Nu sitter jag här hemma, ensam och förkyld, och allt jag begär att få titta på min Cry- Baby-film. Men nej ser du, det går inte. För den är sönder. Totalt förstörd. Skivan har gått sönder, en lite bit har liksom lossnat från skivan? Hur skumt som helst. Antagligen för att den har blivit spelad så många gånger.. Så jag får väl ta det som finns, tittar på massa youtube-klipp och lyssnar på soundtracket.
Jag kan ju trots allt alla repliker utantill, så det är ju ändå inte så farligt..
Min dröm hade ju varit att få sätta upp en Cry Baby-musikal. Hade det inte varit helt fantastiskt! Drömma går ju.
(OK, läste just att den sattes upp på Broadway 2008. EH varför var inte jag och lillan och såg den???)

Various Artists – Cry-Baby Man kan ju lyssna om man vill! BÄST!


Kommentarer
Postat av: lillan

gud va surt.... pussssssssss snart får du se cry-baby igen!!

2010-01-20 @ 16:43:47
Postat av: nils karlsson pyssling

hahaha söt

2010-01-20 @ 20:36:04
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0