little demon

okej. jag är på så jävla dåligt humör. för det första var gårdagen sämst, allt blev fel och jag var sur när jag somnade. och idag, när jag kommer hem från stallet upptäcker jag att juno har tuggat sönder en av mina favoritskor. yes!!! hon har aldrig tuggat på skor innan, men nu såklart ska hon väl börja göra det. men junoooo, var du tvungen att ta mina myggjagare?????

drömde sjuka drömmen i natt. jag drömde att typ alla jag kände skulle tända eld på en byggnad, full av djurrättsaktivist-hatare (haha, inglourious basterds typ) och jennifer var the big boss och styrde upp allting. vi planerade hur mycket som helst, men i sista sekund hoppade jag av för jag var för feg! men dom andra tände eld på byggnaden, men tyvärr blev dom fasttagna av polisen (alla utom linnea och sanna, för dom hade tröttnat efter nån timme och gått därifrån) jag var typ sjukt rädd att dom skulle ta fast mig med (att någon skulle skvallra, eller att dom skulle fatta att jag varit med bara för jag lagt upp en bild av en brinnande byggnad på facebook?)
asså glad att det inte var sant.

(ja jag ballade ur lite igår, spotify och min dator fungerar perfekt nu)

Kommentarer
Postat av: jenkidusch

hahahaha gillar att jag styrde upp skiten!

2010-02-01 @ 01:14:08
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0