NALLEN

Hur fan kan man ha sån otur som jag? Jag har under de senaste 18 månaderna haft ungefär sex olika mobiltelefoner. Och jag har faktiskt inte haft sönder allihopa själv, några av dem har bara slutat fungera, eller haft massa konstiga fel. Så, när jag var alldeles för trött på min lilla skruttiga nokia som inte gick att sms:a ifrån, beställde jag en Sony Ericsson från netonnet för en tusenlapp. Fin var den men inte värsta flashiga mobilen, då jag inte riktigt är i behov av sånt. Jag trodde den skulle fungera jättebra, ja! Men! Efter typ två dagar börjar den krångla. När man pratar i den, avbryts samtalet, VARENDA JÄKLA GÅNG. Så idag bytte jag tillbaka till min dumma nokia och mailade Sony Ericsson. Jahaja, då är det fler kunder som hört av sig med samma problem, men endast de kunder med Tele2 (som självklart jag också har). VAD KUL! Så nu kommer jag behöva lämna in den jäveln, och jag slår vad om att dom inte ens kommer kunna gör något åt felet.

Det är nog helt enkelt så att det inte är meningen att jag ska ha en mobiltelefon. Bli beredda på att ni inte kommer få tag på mig framöver.


Kommentarer
Postat av: Olivia

skaffa personsökare

2010-01-13 @ 21:10:03
Postat av: emma

håller med föregående talare

2010-01-14 @ 01:52:52
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0