Tradera min bästis

Jag har blivit besatt av att köpa saker på Tradera. Idag fick jag hem min toalettväska från 40-/50-talet som är hur fin som helst. Haha men när fan ska jag använda den? Håller just nu på och budar på fina Erik Kold-burkar (Kaffe & bullar, jag har redan te-burken), hoppas jag vinner dom!

Förresten så är jag sur, för min bildmapp "FINT" har försvunnit från min dator! Helt puts väck. Hur fan kan det hända?
I den fanns det massa fina bilder, allt från filmer, musik och ja bara fina bilder man hittat på nätet. Jag vet väl fan inte var jag har hittat alla dom? Har börjar jobba på mina nya fint-mapp nu. Den ska innehålla ännu finare bilder har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0