veganmaffian.

jag.hatar.människor.
helt seriöst, jag orkar inte. att folk man känner blir påhoppade i media och kallad för nazist är fan inte okej. att vi djurrättsaktivister blir kallade för kriminella terrorister är fan inte okej. för VAD är det vi gör? vi delar ut flygblad, vi bjuder på kakor och vi visar lite hemska (& sanna) plakat. vad mer? nej, vi krossar inte rutor och vi hotar inte folk. vi tvingar inte handlare att sluta sälja päls, vi inspirerar dem och vi berättar sanningen för dem.
jag vet inte vad jag ska ta mig till. här jobbar man med att förbättra för djuren och få folk att förstå, och allt man får är skit? GP är en jävla borgartidning som ska hålla käften och nej man är inte emot djurplågeri om man äter kött, FÖR SISTA GÅNGEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan man väl visst vara? det är inte säkert att djuret som dödas blir plågat.

2010-07-09 @ 19:03:00
Postat av: em.

nej, det tycker inte jag. kanske om du själv föder upp din egen ko eller gris och därför vet exakt hur djuret blivit behandlat. men inte annars, jag har svårt att tycka det. man är bara väldigt nonchalant och vägrar nog inse att djur plågas för att människor ska få mat. för idag VET folk att djur inte har det särskilt bra inom köttproduktionen. folk bryr sig inte helt enkelt.

2010-07-10 @ 10:45:42
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/
Postat av: linnea

well spoken my love. och nej man kan inte kalla sig för djurvän om man äter kött. så jävla svårt för människor bara att se sig själva som den "onda"... finns inga bortfärklaringar. stödjer man köttindustrin stödjer man djurplågeri.

2010-07-10 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0