jag är är jag inte gjord av sten vad är farväl vad är inte gjort av sten

jobbdag 2 av 6 avklarad. orkar fan inte. har sovmorgon till 6 imorgon, det är väl skönt..
så sjukt tråkigt att spendera resten av veckan i åsa. faktiskt så är det ändå lite skönt för jag tror jag får ont i kroppen av min säng hemma.. och så finns det ju en fin mamma och två underbara vovvisar här som jag saknar hela tiden. det är helt sjukt vad jag saknar att bli väckt på morgnarna av ett märgben i ansiktet och två hundar uppe i sängen. åh fina..

kom att tänka på kent förut. det var riktigt längesen jag lyssnade på dem, så jag satte på favoritskivan och dog lite. jag lyssnade på den säkert varje dag när jag var yngre. så sjukt bra. mmmm kent.
och verkligen & isola, åååh. ¨

hejdå


Kommentarer
Postat av: prutten i soffan

jag återupptäckte dom idag jag med! så längesen, mmmmmm.

2010-05-13 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0