river en vacker dröm

jag saknar alla så himla mycket. det finns en jag saknar extra mycket också, hela tiden. och det är över en hel jäkla vecka kvar, fan.
men på torsdag! då ska jag till malmö och träffa min kära syster. det kommer bli himla fint. och köpenhamn och grinderman på lördag. jag är riktigt pepp. jag ska liksom få se nick cave live, helt fantastiskt.
idag fick jag hjälp med mitt gamla matteprov (som jag fick 0/34 poäng på..) av min vän alex. han är jätteduktig på matte och han skrattade mest åt mig. det var inte jätteroligt för jag kunde verkligen ingenting. funderar seriöst på att hoppa av den skitkursen och läsa den någon annan gång när jag verkligen vill, och behöver den. 

träffade de två mest korkade tjejerna i världen idag också. de snackade om "naturens gång" när vi pratade om minkar i bur, och "min katt är min katt, jag har en relation till den, men har ingen relation till katter eller hundar i asien". hahaha. vi stod bara och gapflabbade och stirrade på dem. människor kan vara så roliga ibland.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha. lolz. ska gå och sätta ett skott i pannan på henne, eller så. för ja har ju ingen relation med henne.. eller så.

2010-10-21 @ 19:59:03
Postat av: Anonym

hahahah.

2010-10-24 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0