hejdå pälsindustrin, nu ska ni förbjudas.

hade typ den bästa och den sämsta dagen i lördags. vi åkte med en dubbeldäckare till sölvesborg för att demonstrera mot minkfarmerna på Listerlandet (35 av Sveriges 75 farmer ligger där, helt sjukt). vi var så himla pepp och vi blev 450 personer! helt crazy. det var riktigt bra och att få skrika ut sin ilska mot dom jävla blekingeborna kändes så himla bra. att känna lukten av avföring (lukten kändes över hela jävla byn) kändes dock inte lika roligt, att se alla hundratals burar kändes inte inte bra alls, men att höra minkarna pipa och skrika var nog det värsta jag varit med om. och stå där utanför i tystnad utan att kunna göra någonting i det ögonblicket kändes helt fruktansvärt. att farmarna står och flinar och hånler gör inte att man blir gladare. men vi kommer vinna. har fortfarande våra slagord på hjärnan, och går runt och nynnar på dom hela tiden, haha.

nu känner jag mig helt konstig. vet inte riktigt hur jag ska göra i helgen, jag vill så mycket. åh. vill.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0