2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
flyttade hemifrån! 
Vilka länder besökte du?
danmark.
Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
en förstahandslägenhet.
De stunder från år 2010 kommer du alltid att minnas?
DRA-jubileumsfesten i malmö, club partyanimal, emmaboa.
Vad var din största framgång 2010?
att jag började nytt jobb och äntligen slutade på bageriet.
Största misstaget?
att jag gjorde lite väl mycket på en gång där ett tag (två jobb, en häst, pendling mellan morsan & hemmet, dra-grejer) + att jag gått ner i vikt.
Var spenderade du mest pengar?
hos sj och mataffärn
Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner. och att jag träffade finaste killen. och att juno och nexus blev friska.
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
när juno var sjuk. och att få höra att en gammal fin vän hade det väldigt jobbigt.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 
all is love - karen o and the kids. ramblin man - hank williams.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
gladare! mycket.
Vad önskar du att du gjort mer?
åkt till stockholm och malmö.
Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat så mycket på bageriet och därför missat så mycket
Något du önskade dig och fick? 
ett hem i götebörg
Något du önskade dig men inte fick?
vet ej
Vem saknade du?
mina systrar, malin, mattias och vovvarna när jag flyttat hemifrån.

Kommentarer
Postat av: malin

puss puss puss puss!

igår önskade jag att du bodde här istället. det hade varit så himla bra.

2011-01-11 @ 08:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0