söndag

mhmm. jag har bokat biljett till new york i september. helt galet, det ska bli så coolt att åka dit! tittar på sex and the city hela tiden nu och ba mm dit ska jag. och jag och mattias ska till berlin om tre veckor. det ska bli himla fint det med.
idag har jag varit på sjukt dåligt humör, hela dagen. ingen aning varför, har bara tyckt att allt är jobbigt och dåligt.
vi skulle äta bakismat på sunset på stigbergstorget men det var visst stängt. så jag lillan och mattias gick in på hemköp och köpte allt gött vi kunde tänka oss. typ hamburgare, pommes, korv med brö, erdnuss flips och cola. haha sen svullade vi. asgött. jag skulle på DRA-möte sen men var så mätt och orkade inte.
SOVA NU för imorgon ska jag packa upp typ 40 retur-paket på jobbet. fan folk, sluta returnera era kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0