tråkig lista.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en hylla

Vad var det senaste du såg på tv?
shrek två igår när vi missat bussen.

Uta
n att se efter, gissa vad klockan är?
typ lite efter 22

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
nåt ljud som kommer från linnea på andra sidagn väggen, typ musik 

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
kokade en kopp te och la mig i sängen

Vad har du på dig?(detaljerat)
ett par gröna mjukisbrallor och en vit s-hirt som det står 2nd day på, och trosor då

När skrattade du senast?
åt allting på vårt DRA-möte förut, mötena är alltid skoj.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
spegel, en tavla, en stringhylla, en liten liten bild på marc bolan och buster keaton

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en lägenhet, ett hus till mamma och norbert, typ och skänka till olika saker

Berätta något om dig som folk inte känner till?
äh, folk vet allt om mig

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
jag skulle ta bort allt djurförtryck, människoförtryck, knark. ja det var tre saker..

Tycker du om att dansa?
ja! men inte typ koreograferad dans. 

Har du några husdjur?
två vovvi, hos mamma

Vilket jeansmärke?
cheap monday, köpte ett par idag

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
signe & henning eller tristan

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
hahahha. typ " jaaaag har öppnat pärleporten, såååå att du kan komma in, komma in i himlen" (sjungandes)

Vilken var din första konsert?
kent på liseberg tror jag. fick träffa dom efteråt också. eller så var det nåt innan det, men det minns jag ej

Fyra favoritsaker utan rangording?
mina vovv, kaffe, mat och datorn

Vilka gör du, önskningar eller planer?
planer tror jag, tyvärr

Gillar du din boendesituation?
jorå. fast jag vill ha en egen förstahandsya

Har du bra hörsel?
mm 

Idrottar du?
rider hästen

Smeknamn?
bajskorven, päronplutten (haha)

Vilken låt lyssnar du på just nu?
ingen 

Har du hånglat med någon på din Skunklista?
haha. skunk

Vad ska du göra nu?
sova snart


Kommentarer
Postat av: lillan

haha. det hade varit roligt om musiken verkligen kom från mig. inte datorn alltså utan min kropp.. en grammofon i magen typ, det hade vart skoj

2011-01-31 @ 14:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0