heavy cross.

Har just suttit och gråtit lite efter att jag hittade facebookprofilen av några av mina vänners kompis som tog livet av sig i torsdags. Att se allt som alla har skrivit till henne de senaste dagarna på facebook fast hon är död blev bara för mycket. Så jävla tragiskt.
Att dessutom se en av mina bästa, finaste vänner vara så ledsen är riktigt jobbigt. Jag har känt mig så hjälplös. Min annars otroligt glada vän var plötsligt jättedeppig och hon förtjänar verkligen inte detta efter allt som hänt henne det senaste. Ingen gör det.
Jag vet inte. Känner mig bara väldigt ensam igen. Jag är ju det.
Det går fortfarande upp och ner, jag är glad men sedan blir jag deppig. Jag tror att allt är bra men inser sedan att det inte är helt bra. Jag saknar ju honom så jag håller på att spricka. Jag har fortfarande honom dold på facebook, för jag klarar helt enkelt inte av att se vad han gör, vilka han pratar med och hur han mår. Men jag kan inte låta bli att tjuvkika ibland, och genast blir jag helt nere.. Som nu.
Fan, när ska det gå över? Det har gått TRE månader nu. De tre värsta månaderna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0