bra helg.

jag älskar djurrättalliansen. efter ett läger i fucking jönköping i helgen känner jag mig full av allting igen och den där tomheten och rädslan är som bortblåst. jag vet att den är kvar, jag är fortfarande ledsen och mår dåligt - men det här var vad jag behövde. jag har fått tillbaka peppen och känner nästan att det kom något jävligt bra utav all den här skiten som varit de senaste veckorna. att få vara omkring 120 så fina människor var verkligen vad jag behövde.
det går upp och ner, men nu har det varit väldigt mycket upp och det känns så otroligt skönt.
att sedan få ta en två timmarsfika med en av de finaste i jönköping (+ två till väldigt bra) och bara prata, prata, prata om ALLT så känns det ännu ännu bättre. jag börjar få perspektiv på saker och ting och förstår att NEJ vi ska inte vara tillsammans.
jag ska inte leva i en bubbla längre.

Kommentarer
Postat av: malin

<3 ok tog mig just igenom dina senaste inlägg och...bra att du känner dig motiverad även om det är skit. bra att du har något sunt i huvudet när det är så lätt att bara släppa allt. pussssss

2011-09-17 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0