lista.

jag vill – kramas.
jag har –  just ätit knäckebröd med vegankorv och gråtit lite
min senaste kyss
– fan. lördag för två veckor sedan på jkpg station, och det var några kyssar blandade med tårar och "jag vill inte släppa dig". lögnare.
jag lyssnar mycket på
– patti smith (fast det gör så ont) och cortex och liket lever
jag funderar på – varför jag inte kan få vara med killen jag egentligen älskar
jag pratar
– mest om new york
jag gillar
inte – vad som håller på att ske
min första kyss
– haha. var hemsk. på liseberg med nån äckelkille och han hade dålig andedräkt
kärlek är – jättefint och helt fantastiskt tills det inte är det samma längre
jag gillar – mina vovvar.
jag kommer alltid att – undra vad JAG gjorde för fel.
jag är förälskad i – ja gissa
sist jag grät var – alldeles nyss. för ofta
min mobiltelefon är – inne på reparation och den suger
när jag vaknar på morgonen – blir jag så ledsen för då har jag drömt en fin dröm där du kommer tillbaka till mig, men så inser jag att det bara var en annan jävla dröm
innan jag går och lägger mig – tänker jag alldeles för mycket
idag har jag – jobbat och druckit kaffe med fina sanna
just nu tänker jag på
– de foton jag fick framkallat idag, vill egentligen inte se dem
ikväll ska jag
– se på true blood om det blir nerladdat snarrrrt SEGT
imorgon kommer jag
– jobba och rida hästen
jag hoppas – att jag ska ta mig igenom det här utan att hata mig själv och dig.
jag vill verkligen – det vet vi nog alla vi det här laget.
jag hatar när folk - är så jävla naiva


ja, det var ju en jättepepp lista. fan man förstår ju att jag bara tänker på en enda sak.

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0