upp ner ner upp

Allting går upp och ner och är fan i obalans. Hela jag är i obalans. Jag hinner ingenting, samtidigt sitter jag bara här hemma ikväll och gör ingenting. Jag är ledsen ofta men är ändå nöjd. Jag känner mig så oerhört stressad inför framtiden.
Om ett år, då ska jag vara i Berlin. Börja plugga lite. Jag är trött på att jobba. Jag har en bra lön. Men det är inte värt det. Att inte ha någon fri tid, att aldrig kunna göra något på veckorna, nu under vintern lovar jag att jag tyvärr bara kommer att stupa i säng efter jobbet. Sämst. men det är svårt att bryta sig loss. jag har fast jobb
med fast lön, fasta uppgifter mm. Det är jävligt bekvämt.
Men nu har jag inte ens någonstans att bo. Allt är så osäkert och jag har ingen lust med detta.
Bokade just flygbiljetter till Milano om 2½ vecka, jävligt pepp på det i alla fall.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0