time takes a cigarette, puts it in your mouth, you pull on your finger, then another finger, then your cigarette

jag har nog världens tråkigaste blogg
jättetråkigt verkligen
åh jag är så trött på allting
jag vill inte ha en hel sommar med jobb, jobb och bara jobb
jag vill vara i solen mest hela tiden och åka på så många festivaler jag kan
och hälsa på olivia i stockholm varenda helg
och få SOVA PÅ MORGNARNA
buhu jag orkar verkligen inte. men jag har bara fram till typ september kvar, sen är det slut på tidiga morgnar och hårt arbete. jag VÄGRAR OK.
jag ska söka nytt jobb och jag ska få ett. och jag ska bli nöjd. och jag ska flytta. för snart får jag mina slutbetyg från gymnasiet och då kan mitt liv börja på riktigt.


just turn on with me and you're not alone
lets turn on with me and you're not alone
give me your hands cause you're wonderful
oh give me your hands
(jag är helt besatt av the rise and fall of ziggy stardust just nu, typ det enda jag lever för)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar i alla fall dig himla massa.

2009-05-15 @ 00:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0