work work

jag blir nästan lite galen. jag har sökt jättemånga jobb det senaste (ok, inte jättemånga men ändå ganska många) men aldrig att man får nåt jävla svar. men jag tänkte liksom. om det kanske finns någon som jobbar på typ nåt konditori i göteborg, som vill byta jobb med mig? bara switcha lite lätt liksom, borde ju gå rätt så lätt.
kanske inte.

jag har två kronor på mitt konto och på lördag ska jag tatuera mig och punga ut tusen spänn. bra jobbat. sen ska jag gå ut på KLUBB AWESOME med svullen skuldra och gör av med ännu mer pengar (pengar som jag egentligen inte har). fast det blir ju kul, bästa klubben tror jag det kommer bli.

fyfan vad jag längtar till den 25:e. KOM


Kommentarer
Postat av: Malin-Palin

snart kommer jag också

då ska vi dricka kaffe och titta på din nya gaddis.

2010-02-10 @ 23:38:29
Postat av: partajanen

det kommer bli hur bra som helst! jag kan kanske fixa fram en dj-öl till dig eller så, haha. puss!

2010-02-13 @ 01:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0