MEN TJA!

hejhej. japp jag lever!!!!
har inte haft en dator på typ två och en halv månad, helt sjukt. men nu fungerar min gamle dator igen och jag har just skaffat internet. gött.
jag har flyttat! bor helt själv. ensam i en stor etta. i bergsjön! förorten. barn som leker på gårdarna och folk som bara är ute och hänger. fint faktiskt, jag trivs himla bra. 20 minuter åt helt fel håll men fan det får man ta.
nu har jag bara fem arbetsdagar framför mig, sedan är jag leeeedig en hel vecka. min baby kommer hit och ska stanna hela veckan. känns helt ofattbart och väldigt fint att vi ska få så mycket tid tillsammans. syrran och nils kommer också, jag hoppas verkligen att det blir bra väder.
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0