the long hard road out of hell

jag läste ut marilyn mansons bok häromdagen. (som antagligen var den sjukaste, vidrigaste & mest underhållande bok jag läst)
hahahahaha. satt på bussen & kunde inte hålla mig för skratt när jag läste det här:

  • Marilyn Manson kommer att begå självmord under sin konsert på halloween genom att spränga hela arenan och alla som är där i luften.
  • Marilyn Manson har opererat bort tre revben för att kunna suga av sig själv.
  • "Jag har hört att han suger av sig själv på scen o sen spottar ut sperman på publiken."
  • "Jag har också hört att de under en föreställning nyligen tagit fram två av revbenen han ska ha opererat bort och använt dom som trumpinnar. Är det sant?"
  • "En kompis till mig har sagt att Manson mördade sin fru eftersom hon blev gravid. Sedan plockade han ut barnet, som han döpte till Lucifer Satan Damian (LSD), och lade det aborterade fostret i en barnsäng."
  • Manson spelade Paul i Wonder Years.
  • Manson spelade Winnie Cooper i Wonder Years.
  • Manson spelade den lille pojken i Mr. Belvedere.
  • "Jag har hört att Manson var killen i Wonder Years men att han sedan startade ett rykte som påstod att han inte var det, bara för att vildeleda människor."
  • Daisy och Zim Zum är egentligen samma person, men Manson trodde det skulle ge mer publicitet om han presenterade "en ny gitarrist".
  • Marilyn Manson är faktiskt son/dotter till Marilyn Monroe och Charles Manson.
  • "Jag har hört att Marilyn Manson tillhör en grupp kannibaler. Han är egentligen färgad men har blekt huden."
  • "Marilyn har precis skaffat bröstimplantat. Jag vet att det är sant för det stod i en tidning."
  • Manson är egentligen en kvinna. Anledningen till att hon klär sig som en man är för att hon ska kunna ha sex med andra kvinnor.
  • Marilyn Manson var från början ett sidoprojekt till Saigon Kick.
  • Marilyn Manson har kapat en av sina tår bara för att kunna injicera heroin direkt i stumpens ven.
  • Han har tatuerat sin snopp svart.
  • Den enda anledningen till att Trent producerade MM's första album är för att han ger så bra avsugningar.
  • "En tjej berättade att Manson hade sex med en gris i en av sina videos. Jag har inte sett den själv, i och för sig."
  • "Folk på min skola säger att The Rev. tagit bort pigment från sitt vänstra öga så han ska kunna se svartvitt."
  • "En tjej jag jobbade med berättade att Marilyn Manson sålt sitt högra öga till djävulen. Det är därför han har rött smink under ena ögat."
  • Marilyn Manson lät ta bort sin flickväns ena öga så han kunde ha knulla henne i hålan.
  • Marilyn Manson's farfar brukade våldta honom när han var liten. När han skvallrade slet farfadern ut hans ena öga.
  • Zim Zum blev medlem i bandet bara för att kunna ligga med Manson.
  • Daisy och Manson brukade vara ett par men Manson lämnade honom för Twiggy eftersom han var "anatomiskt överlägsen" Daisy.
  • "Jag har hört att The Rev. en gång, efter en intervju, gick ut på scenen och drog fram en colaflaska ur röven."
  • "Manson har antingen dödat eller haft sex med en katt. (Jag kommer inte ihåg vilket det var. Jag tror dödat...)"
  • "Marilyn Manson har dessutom rövknullat en åsna på scen. Samma kväll svalde han en katt, HEL!!!"
  • Manson ville ställa upp som presidentkandidat men missade nån sorts deadline.
  • Han har huggit fötterna av en hamster.

  • - Rykten skrivna av "fans" på Internet.


    hahahahahaha. folk är så otroligt korkade.

    "Om jag verkligen hade opererat bort några revben skulle jag ha varit alltför upptagen med att suga min egen kuk i Wonder Years för att springa efter Winnie Cooper. Dessutom skulle jag inte ha sugit av andra på scen heller, jag skulle bara sugit av mig själv. Och vem har tid att döda hundvalpar när man kan suga sin egen kuk? Jag tror jag måste ringa en kirurg imorgon bitti".
    hahaha.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0