hade hoppats på lite snö idag

Haha, varför tycker jag att bad romance med lady gaga är bra? Sitter fan och lyssnar på den nu & undrar lite vad det är med mig. Ok!
 Igår var jag på julbord med jobbet. Eller julfest snarare, mina chefer är ju världens partyprissor och var skitfulla redan innan vi hunnit ta mat, haha. Det var trevligt, gillar verkligen mina arbetskamrater & fast jag inte var lika berusad som alla de andra, hade jag riktigt kul.
Nu är jag arg på min mamma. Hon ba "jag ska titta på det tv-programmet nu", när jag hade tänkt titta på ett annat. Punkt slut liksom. Jag har ingenting att säga till om, hon kan fan inte kompromissa. ARG!


hejdå då, ska lösa korsord nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0