IS THERE LIFE ON MARS?

Idag hade jag himla tur! Jag hittade en av mina favoritskivor, Hunky dory med Bowie på Röda korset för en tia! Det finns så mycket skitiga skivor där, det mesta är svindålig dansbandsmusik eller bara konstig country. Men står man en stund kan man hitta fina skivor. Blev irriterad när jag stod i kassan, för då är det nån surkärring som beklagar sig över hur dyrt det blivit där. "Jag har sett priserna stiga här i tio år nu, jag tycker inte det är acceptabelt". Man bara... herregud pengarna går ju till en bra sak? Ah snåliskärring. (Jag gick före henne i kön bara för det, hehehehe) 

PS. Jag känner en som har haft svininfluensan. DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0