du är min stuvning ikväll

igår såg jag en sån där sak som man önskar man aldrig sett. filmen "mumintrollens farliga midsommar" hade premiär igår och jag var bara tvungen att titta på trailern, eftersom mumin är mitt liv. OCH FAN, sedan ångrade jag mig. så sjukt fult animerat, figurerna ser ju för fan inte ut som sig själva utan som några jävla puckon. ibland blir jag så irriterad på saker. att göra långfilm av kenny starfighter är ju bara hur bra som helst, men mumin? nej, särskilt inte animerad mumin, av amatörer. men, jag måste gå vidare med livet. hur svårt det än må vara. kan inte hänga upp mig på en sådan sak för länge. men fan, tove jansson vänder sig med största säkerhet i sin grav.

ska klaga lite mer också. jag har jobbat i butiken idag, och eftersom det är alla hjärtans dag (jippiiii eller vadå), så har vi sålt hundratals semlor och bakelser med hjärtan på. när det sedan är 10 minuter till stängning, och butiken full av folk , blir alla arga på oss för att semlorna är slut. vad är det med människor? lär era barn att allt blir inte alltid som man tänkt sig, att fastän man sagt att "nu ska vi köpa semlor" SÅ KAN SAKER OCH TING ÄNDRAS. jag förstår bara inte hur människor har mage att visa sin besvikelse och ilska på det sättet? jag hade skämt skiten ur mig om någon jag kände ballade ur och blev arg i affären. surpuppor.


katarina kantarell är förresten en riktig babe!


Kommentarer
Postat av: Eric

Omg, jag vill så jäkla gärna besöka dig och äta upp alla bakelser! :( VIL NUNUNUNUNUNUNUNUNUNNNUNUUUUUU!!

2009-02-14 @ 17:05:56
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0