HI, HOW ARE YOU?

nu har det skett. det som jag aldrig trodde skulle ske. alla mina dreads är borta, puts väck!
jag känner mig naken, som att något saknas. och visst, det gör det ju. efter tre och ett halvt år är jag normal igen. det känns sjukt. min plastfars kommentar var "mm, det har ju luktat väldigt äckligt det senaste". ja men tack! haha.
 jag har förlorat sjukt mycket hår, så jag har ju nästan ingenting kvar. allt ligger i min papperskorg. det känns väldigt konstigt, att se det ligga där, helt ensamt. det borde ju sitta på mitt huvud liksom.
men det löser sig. jag ska boka tid hos frisören (där jag inte varit på fyra år), och kan inte göra annat än att hoppas att jag passar i någon annan frisyr.

herregud vilket stort steg jag tagit idag. känner mig som en ny människa. luktar gott också.

Kommentarer
Postat av: Eric

Shit, måste se!

2009-02-23 @ 23:46:45
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Malinziskasi

Wow! Jag vill också se!

2009-02-24 @ 20:20:40
URL: http://mistcoloured.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0